ZEEVIS: Reservedatum

Let op: de ontbrekende informatie zoals tijdstip van verzamelen en wedstrijdparcours wordt in de loop van de week, voorafgaande aan de wedstrijd per email bekendgemaakt.

Datum (en tijd) Zondag 22-12-2024 00:00 uur t/m zondag 22-12-2024 00:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum
Inschrijfgeld Lidmaatschap vereist
Plaats Noordpier
De verzamelplek voor de wedstrijden op de Noordpier is op de parkeerplaats bij het restaurant van de Noordpier. De verzamelplek voor de wedstrijden op het strand is op de parkeerplaats of het strand.
Wedstrijd Nationaal
Water Zout
Sportvisserijtype Zeevissen

Zie het wedstrijdregelement op de pagina van de zeeviscommissie

Organisator(en) HSV VIOD, HSV Alkmaar e.o.