Wordt vrijwilliger!

Onze vereniging draait 100% op vrijwilligers, daarom is het enorm van belang om genoeg enthousiastelingen te hebben die zich willen inzetten. Ben jij enorm goed in het uitleggen van vistechnieken, heb je veel kennis over waterbeheer, ben je organisatorisch goed, vind je het leuk om de traditionele "koek-en-zopie" te organiseren of wil je je inzetten om met mindervalide mensen te vissen? Al deze skills hebben we hard nodig om alle activiteiten voor de vereniging te kunneen organiseren. Zou jou dit leuk lijken, in welke vorm dan ook? Je kan je op een aantal manieren inzetten voor de vereniging, daar lees je hieronder meer over.

De mogelijkheden

Omdat niet iedereen op vaste momenten wilt vergaderen, administratief dingen wilt regelen en/of verplichtingen wilt jegens de vereniging zijn er verschillende functies binnen de vereniging. Hierbij zijn enkele vaste aanstellingen aanwezig die commissies aansturen en is er een “vrijwilligerspoel”. Hierdoor worden taken verdeeld onder de leden waardoor niet volledig op een klein groepje leden wordt geleund.

De vrijwilligerspoel is voor iedereen die het leuk vind om bij enkele activiteiten mee te helpen. Dus bijvoorbeeld op de dagen zelf, prijsjes regelen etc. Iedereen in de vrijwilligerspoel kan zich aanmelden om te helpen bij activiteiten. Dit wordt gedaan doormiddel van een whatsappgroep. Activiteiten worden hierin gedeeld waarna alle geïnteresseerde zich kunnen aanmelden.

Interesse?

Mocht je geïnteresseerd zijn in een vaste commissie functie óf in de vrijwilligerspoel? Neem dan vrijblijvend contact op via het contactformulier waarna we al jouw ideeën en interesses kunnen bespreken!
Foutmelding

Emailadres