Onze vrijwilligers

Onze vereniging kent vele enthousiaste vrijwilligers, maak hier kennis met een aantal van hen om een indruk te krijgen van onze vereniging!

Ronald - Hoofdcontroleur

Ronald, hoofdcontroleur HSV VIODEven voorstellen, mijn naam is Ronald. Controleur van HSV VIOD in Heerhugowaard. Sinds ik kan lopen vis ik al en ben ik te vinden aan de waterkant. Ik ben een gedreven feeder visser en ook de roofvis laat ik niet links liggen.Vissen is voor mij meer dan alleen vangen, ik geniet van de natuur en de rust om me heen, daarom ben ik geregeld vroeg langs de waterkant te vinden en geniet ik van de zonsopkomst.
De momenten langs de waterkant wil ik koesteren en doorgeven aan de jeugd. Het doorgeven van onze hobby wordt steeds moeilijker en er komen steeds meer wetten en regels bij kijken. Om onze hobby door te kunnen geven moeten wij als visser ons ook houden aan deze wetten en regels en als hengelsport verengingen zijn wij hier dan ook iedere dag mee bezig. Als controleur kun je je steentje bijdragen en er samen voor zorgen dat alles goed verloopt langs de waterkant.

Mark - Voorzitter

Hoi! Ik ben mark 51 jaar. Vanaf kinds af al gek van (sloot)water en alles wat daar bij hoort, vis, kikkers, waterkevers, libellen, eenden etc. Dus ook het vangen van vissen, vroeger met schepnetje en nu met een hengel.
Eigenlijk vind ik het vangen van alle soorten vis leuk, snoek met kunstaas voornamelijk. Maar ook met de vlieghengel, karpervissen zowel met de pen als met bolle en natuurlijk wedstrijd vissen op zowel baars als witvis. Dus tja, ik ben vaak aan het water te vinden.

Los van het vissen zelf ben ik ook vismeester om op school visles te geven zodat we weer meer jeugd bij het water krijgen.

Irene - Secretaris

Hoi! Ik ben Irene, al jaren lid van de vereniging en tevens mij al eerder als secretaris voor de vereniging ingezet. Mijn man en zoon zijn verslaafd aan de sport waardoor ik ook meegetrokken wordt in de viswereld. Daarom ga ik ook af en toe mee met ze om dan met mijn roze hengel alsnog de grootste te vangen.

Daan - Penningmeester

Hi, ik ben Daan, 24 jaar oud en woon al mijn hele leven in Heerhugowaard. Momenteel studeer ik Finance & Control waarnaast ik ook werk. Van kleins af aan ben ik gek van vissen. De eerste wedstrijdjes heb ik dan ook bij VIOD gevist. Na verloop van tijd ben ik fanatieker geworden met het vissen en ben ik dus ook NK’s, topcompetities en een interland gaan vissen. Momenteel is dit iets minder geworden door mijn studie, waardoor ik momenteel alleen nog de zomercompetitie bij Alkmaar/VIOD vis.