Vispassen

Bij onze vereniging zijn twee soorten vispassen verkrijgbaar: De jeugdvispas en de normale vispas. Beide vispassen geven toegang tot alle landelijk ingebrachte wateren in héél Nederland. In het onderstaande overzicht zijn de gegevens van beide type vispassen weergeven. Deze vispassen worden dus door het gehele land erkend in alle landelijk ingebrachte wateren. Daarnaast hebben we voor de jeugd een gratis jeugdvergunning voor de wateren van onze vereniging zelf. Lees hieronder meer over deze vergunning!

Met de vispas van HSV VIOD mag je in alle wateren van onze vereniging nachtvissen. Hiervoor heb je geen aanvullende nachtvissticker nodig. Let hierbij op de aanvullende voorwaarde in de visplanner. Dit geldt niet voor de derde hengelvergunning, kijk hiervoor op deze pagina.

OverzichtJeugdvispas Vispas
Leeftijd
jonger dan 14 jaar (peildatum 1 januari)
 14+
Wateren
Alle landelijk ingebrachte wateren
Geldigheid
1 januari tot 31 december
Kosten (Incasso)
€10,- €31,50
Kosten (Acceptgiro)
 €15,- €36,50

Vispas kopen?

Momenteel is het alleen mogelijk om de vispas online te kopen. In de toekomst hopen we enkele winkels te vinden die de vispas willen verkopen. Het aanschaffen van de vispas kan door op de onderstaande afbeelding te klikken.

Vispascheck!