Derde hengelvergunning kopen

Voor het aanvragen van de derde hengelvergunning kunt u het onderstaande formulier invullen. U krijgt een bevestiging als deze goed is aangekomen. Let op: De derde hengelvergunning is alleen geldig in de wateren van HSV VIOD en is tevens alleen geldig voor leden van onze vereniging. U krijgt geen re-fund als u een vispas opgeeft van een andere vereniging, u kunt dan een vispas van onze vereniging aanschaffen om de derde hengelvergunning te bemachtigen.

Betaling

Wanneer u het formulier verzend dient u direct het onderstaande bedrag overboeken op: NL58RABO0120663228 t.a.v. HSV VIOD. Geeft bij de betaalomschrijving aan: voor&achternaam/derdehengel. Het bedrag kunt u in het onderstaande tabel vinden:
 Type
 Bedrag
 Derde hengelvergunning - Ophalen in Heerhugowaard
€20,-
 Derde hengelvergunning - Verzenden
 €23,50

Ophalen/levering

Wanneer u heeft gekozen om de vergunning op te halen krijgt u een email met daarin de mogelijke ophaal datums. Dit zal afhankelijk zijn van onze passen leverancier. Tijdens het ophalen dient u tevens de corresponderende vispas mee te nemen. Zonder juiste vispas krijgt u de derde hengelvergunning niet mee. Als er voor verzending is gekozen zal deze zo spoedig mogelijk worden verstuurd.

Voor 1 december de pas aangevraagd is de levering/ophaalmogelijk in de eerste weken van januari. Nabestellingen die niet meegenomen kunnen worden in de batch van de eerste levering in januari hebben een 1-3 weken levertijd.

Vraag uw derde hengelvergunning aan:

Foutmelding

Voornaam