Uitslag 9e zomercompetitie!

Zondag, 15 september 2024

Alweer de een-na laatste wedstrijd van de zomercompetitie is gevist!

Vanochtend waren de vissers van de 9e wedstrijd van de zomercompetitie bijeengekomen voor de een-na laatste wedstrijd! Dit keer werd er gevist aan het Noord-Hollands kanaal bij de Stolpen. Het weer was goed, weinig wind, een goede temperatuur. Daar kon het dus niet aan liggen! Tijdens de wedstrijd is er veel voorn gevangen, dit was dan ook de meest gevangen vis! Wie dit dus het beste voor elkaar wist te krijgen kon een leuk aantal voorns vangen. Veel vissers moesten dan ook tijdens de wedstrijd omschakelen om alsnog de voorns te kunnen vangen. Dit resulteerde in een aantal mooie gewichten en aantallen!

De resultaten:

Het vaste stok vak is gewonnen door Andrew Bekker! Met maar liefst 70 vissen en een gewicht van 7400 gram heeft hij gewonnen met 144 totaal punten! Gevolgd door Daan Kouwen met 115,2 punten en Sjaak Laan met 79,8 punten! In het vak was voornamelijk de voorn de meest gevangen vis met zelfs een aantal kleine snoekbaarsjes die tussendoor gevangen werden. Helaas telden deze niet mee... Wat wel meetelde én een leuke vangst was, was een klein karpertje die gevangen was door Wout.

Het vrijehengel vak is gewonnen door Peter Krijgsman! Met maar liefst 16 vissen en 6320 gram waren deze vissen een stuk groter dan in het vaste stok vak. Peter werd gevolgd door Kees Tesselaar met 63,5 punten en John Berendrecht met 50,2 punten!

De tussenstanden:

Ondertussen zijn Peter Krijgsman en Daan Kouwen niet meer in te halen waardoor zij de competities al gewonnen hebben. Gefeliciteerd!