Uitslag 8e witvis-zomercompetitie 2024!

Maandag, 2 september 2024

In het kanaal bij Oost-Grafdijk is op zondag 1 september de achtste zomercompetitie gevist!

Bij aanvang van de wedstrijd was het weer goed, met wel een stevige wind. Uiteindelijk hebben de vissers zowel prachtig weer, harde wind, regen en bewolking meegemaakt. Er was geen peil op te trekken. Daarnaast was er een goede stroming die tot halverwege de wedstrijd duurde. Dit maal waren er twee bijzondere vangsten in het vastestok-vak: een paling en een mooie giebel!

Vrijehengel-vak

In het vrijehengel-vak is uiteindelijk gewonnen door Peter Krijgsman met 7300 gram en 11 vissen wat goed was  voor een totaal aantal punten van 84! De nummers twee en drie zijn Jan Wijnberg en Pete Watkins geworden met de respectievelijke punten van 63,6 en 54,2.

Vastestok-vak

Het vastestok-vak is uiteindelijk gewonnen door Karenza Smeeings met 7180 gram en 17 vissen wat goed was voor een totaal aantal punten van 88,8! De nummers twee en drie zijn Emile Dehë en Daan Kouwen geworden met de respectievelijke punten van 63,6 en 45,6.

De tussenstanden tot nu toe

Vrijehengel

Vaste stok