SAMENGAAN WEDSTRIJDCOMMISSIES

Zaterdag, 23 januari 2016

HSV ALKMAAR & HSV VIOD GAAN SAMEN DE WEDSTRIJDEN ORGANISEREN.

Beste Wedstrijdvissers,Samengaan van de wedstrijdcommissies voor 2016, van HSV Alkmaar en HSV Viod.
U vraagt zich misschien af waarom?       Nu de uitleg is vrij eenvoudig,   doordat beide verenigingen te maken hebben met een
afname van het aantal wedstrijdvissers en daardoor het competitie element steeds minder werd is er een initiatief ontstaan om
naast de wintercompetitie ( die al gezamenlijk wordt gevist) ook de zomercompetitie en speciale hengel competitie voor 2016 gezamenlijk te vissen.  Het aantal wedstrijden per competitie is uitgebreid naar 10 wedstrijden, waarvan drie afschrijvers. Dit kunt
u in de reglementen allemaal lezen in het wedstrijdboekje dat binnenkort verschijnt.  Er is dit jaar gekozen om de speciale hengel competitie in 10 aansluitende weken op de maandagavond te vissen,  gerekend vanaf de langste dag 5 weken ervoor en 5 weken
erna, om zo vooral te kunnen genieten van de avonden. De zomercompetitie wordt over een langere tijd verspreid , in de reglementen kunt u lezen dat we deze van HSV Alkmaar aanhouden.  Deelnemers aan de competitie hoeven geen lid te zijn van een van beide verenigingen maar dienen echter wel te beschikken over de van rechtswege geldende vispas.  Voor vertegenwoordigende Wedstrijden (selectiewedstrijden en NK ) is het lidmaatschap wel verplicht, men vist dan immers als vertegenwoordiger van de vereniging. Beide verenigingen zullen deze wedstrijden als zelfstandige vereniging vissen.
Zowel beide besturen, van de wedstrijdcommissie zijn niet aansprakelijk voor enigerlei vorm van schade ontstaan voor, tijdens, of na de wedstrijden.  Mocht u nog iets te vragen hebben over de wedstrijden of de inhoud van het wedstrijdboekje, dan kunt u terecht bij.Wedstrijdcommissie HSV Alkmaar /  HSV VIOD   Voorzitter / Secretaris  Joop van Boxtel    tel 06-20738385
                                                                                                                                      e-mail joop v boxtel@hotmail.nl

Penningmeester  Karenza meeing  tel  072-5151710