50 jaars jubileum wedstrijden!

Zaterdag, 19 oktober 2024

Verschillende locaties

Onze vereniging is alweer 50 jaar! En dat moet natuurlijk gevierd worden!

Beste vissers! Onze vereniging is alweer 50 jaar en dat moet gevierd worden!
Beste vissers!

Onze vereniging bestaat dit jaar 50 jaar! Dat willen we natuurlijk vieren! Daarom organiseren we een tweetal wedstrijden en een gezellige feestavond inc. eten, drinken en natuurlijk de prijsuitreikingen!

Ouder-kind koppelwedstrijd
Samen met een volwassene vissen jullie een wedstrijd in Heerhugowaard. Je zit naast elkaar wat natuurlijk super gezellig is. Alle vis die jullie vangen worden aan het einde van de wedstrijd geteld en gewogen om tot een winnaar te komen! Tijdens de wedstrijd krijg je ook nog wat te eten en te drinken waardoor je super de wedstrijd kan vissen. Het kind is niet verplicht een vispas te hebben van onze vereniging, wel kan een jeugdvergunning voor onder de 14 gratis worden aangevraagd.

Kanaalwedstrijd Noord-Hollandskanaal
Aan het Noord-Hollands kanaal houden we voor de ervaren en gevorderde vissers een witviswedstrijd. Hier mag iedereen die zelfstandig kan vissen aan meedoen! De wedstrijd duurt vier uur waarna de uitreiking tijdens het buffet wordt gehouden. Tijdens de wedstrijd mag er zowel met de feeder als de vaste hengel gevist worden.

Voorlopige planning
De voorlopige planning, deze kan nog veranderen. Echter, schetst dit ongeveer het verloop van de dag.
Ouder-Kind:
14:00 aanvang ouder-kind
14:30 begin ouder-kind
16:00 einde ouder-kind
16:30 klaar met wegen, naar huis omkleden.

Kanaalwedstrijd:
11:30 begin kanaal wedstrijd
15:30 einde kanaal wedstrijd
16:00 Begin wegen
16:30 naar huis, omkleden.

Avond:
18:00 start van het buffet
18:30 uitreiking ouder kind en kanaal wedstrijd.
tot 22:00

Inschrijven

Inschrijven kan door een mail te sturen naar secretaris@hsv-viod.nl. Geef in deze mail aan:
- Naam (eventueel namen)
- Welke wedstrijd
- Eet je/jullie mee met het buffet
- Allergieën

Regels
Ouder-kind wedstrijd:
- Vastehengel tot maximaal 8 meter.
- Leefnet of grote emmer verplicht
- Niet verplicht om familie te zijn
- Aas en voer wordt geregeld
- Elke vis een punt plus elke 50 gram een punt
- Ouder is 18+, kind is 18-

Kanaalwedstrijd:
- Er mag gevist worden met de feeder en vaste hengel
-Het gebruik van gekleurde maden, muggenlarven en gekleurd lok-voer is verboden. Het gebruik van een katapult is verboden.
- Na de toeter direct vissen en voeren
- Elke vis een punt plus elke 100 gram een punt
- Direct achter de nummers zitten
- Maximaal 20kg per net